Brand name drugs https://canada-pharmacy-store.com [@$@ order viagra with branded and generic medicines! Generic drugs canadian pharmacy online stock a range of health product. Large volumes of purchases lead to lower wholesale and retail prices. Get the best rates in 2016 with Canada pharmacy .@|} buy prescription drugs almost all medicines have contra-indications. To search for the necessary drugs you can use the search on the site online pharmacy \'] cialis online enquiry service, information about the presence of drugs. The site will tell you where you need to buy drugs, their cost, quantity, and to learn more information about https://rxstock.org *%%~ medicines online . Storage of products takes place only under appropriate conditions, we are responsible for integrity of packaging and proper transportation.
Ανακοινώσεις
Συντονιστική Επιτροπή για την κατάσταση στη Δικαιοσύνη PDF Εκτύπωση E-mail
Τρίτη, 03 Σεπτέμβριος 2013 11:57

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ

Αθήνα, 3.9.2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Συγκαλείται εκτάκτως η Συντονιστική Επιτροπή των Δικηγορικών Συλλόγων Ελλάδος, την Τετάρτη, 4.9.2013, ώρα 11:00 π.μ. στα γραφεία του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, προκειμένου να λάβει αποφάσεις σχετικά με το Σχέδιο του νέου Κώδικα Δικηγόρων και την κατάσταση που επικρατεί στη Δικαιοσύνη.

 

Από το Γραφείο Τύπου

 
Η Συντονιστική Επιτροπή των Δικηγορικών Συλλόγων για την ΕΛΣΤΑΤ PDF Εκτύπωση E-mail
Τρίτη, 27 Αύγουστος 2013 10:50

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ

Αθήνα, 26.8.2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Σε συνέχεια του υπ' αρίθμ. 983/19.8.2013 εγγράφου του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών σχετικά με τη διερευνώμενη υπόθεση της διόγκωσης του αναθεωρημένου ελλείμματος του 2009 από την ΕΛΣΤΑΤ, η Συντονιστική Επιτροπή των Δικηγορικών Συλλόγων Ελλάδος απέστειλε σήμερα στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου έγγραφο με το ακόλουθο περιεχόμενο:

“Αξιότιμη κυρία Εισαγγελέα,

Η Συντονιστική Επιτροπή των Δικηγορικών Συλλόγων Ελλάδος, εκτιμώντας ότι η υπαγωγή της Ελλάδας στο καθεστώς των – αποτυχημένων, ακόμη και κατά την ομολογία του ίδιου του ΔΝΤ – Μνημονίων  και, ακολούθως, η έκτοτε διαρκής λήψη αντιαναπτυξιακών και κοινωνικώς ανάλγητων μέτρων οδηγούν στην ολοκληρωτική καταστροφή της Χώρας και στην πλήρη εξαθλίωση του κοινωνικού συνόλου, ζητά την ουσιαστική και πλήρη διερεύνηση όσων καταγγέλλονται σχετικά με την ενδεχόμενη διάπραξη σοβαρότατων αξιόποινων πράξεων από την Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ). Πράξεων που αφορούν σκόπιμη και μεθοδευμένη, κυρίως λόγω έλλειψης οιασδήποτε διαπραγματευτικής αντίστασης με βάση την πρακτική που είχε παγίως υιοθετηθεί προηγουμένως, διόγκωση του αναθεωρημένου ελλείμματος του 2009 σε 15,4%.

Κατόπιν σχετικής μηνυτήριας αναφοράς του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών (29η Σεπτεμβρίου 2011), οι τότε Οικονομικοί Εισαγγελείς κ.κ. Γρηγόρης Πεπόνης και Σπύρος Μουζακίτης πρότειναν την ποινική δίωξη, και μάλιστα σε βαθμό κακουργήματος, των επικεφαλής της ΕΛ.ΣΤΑΤ, ως υπόπτων για τη διάπραξη σειράς αδικημάτων – ιδίως λόγω μη προβολής αυτονόητων διαχρονικών επιχειρημάτων με βάση τα διεθνή λογιστικά πρότυπα – τα οποία είχαν ως αντικείμενο και την τεχνητή διόγκωση του ύψους του δημοσιονομικού ελλείμματος αλλά και τις εντεύθεν βαρύτατες επιπτώσεις σε βάρος του Ελληνικού Λαού.

Στο μεσοδιάστημα, ωστόσο, οι προαναφερόμενοι Εισαγγελικοί Λειτουργοί έφτασαν στο σημείο να υποβάλουν ως και την παραίτησή τους, αφήνοντας αιχμές για παρεμβάσεις στο έργο τους. Ενώ, σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα της εφημερίδας «Το Παρόν» (18-8-2013, φ. 1085, σελ. 6, «Αποκάλυψη-βόμβα: Η Ζωή Γεωργαντά, πρώην μέλος του ΔΣ της ΕΛΣΤΑΤ καταγγέλλει: Μου ζήτησε η Ανακρίτρια να συναντηθούμε σπίτι της!»), η πολιτικώς ενάγουσα και πρώην μέλος του ΔΣ της ΕΛΣΤΑΤ, Καθηγήτρια κα Ζωή Γεωργαντά, καταγγέλλει την 5η Ειδική Ανακρίτρια του Πρωτοδικείου Αθηνών, κα Έλενα Πεδιαδίτη, η οποία χειρίστηκε την υπόθεση αυτή, μεταξύ άλλων ότι «της ζήτησε και συναντήθηκαν εκτός του γραφείου της, σε άλλον χώρο». Επίσης δε της καταλογίζει ότι διέπραξε ανεξήγητη επιλεκτική αξιοποίηση σημαντικότατων καταθέσεων βασικών μαρτύρων, όπως π.χ. της κατάθεσης του προκατόχου του κ. Γεωργίου, Εμμ.  Κοντοπυράκη, αναφορικά με τον τρόπο κατά τον οποίο η σημερινή ΕΛΣΤΑΤ αποδέχθηκε, εντελώς παθητικά και αντίθετα με την πάγια εθνική πρακτική, τη διόγκωση του ελλείμματος. Η ως άνω καταγγελία της κας Ζωής Γεωργαντά αποκτά πολύ μεγαλύτερες διαστάσεις, όταν από την όλη δικογραφία προκύπτει ανενδοιάστως πως ο κ. Γεωργίου όχι μόνο δεν αντιστάθηκε στις άνωθεν απαιτήσεις για διόγκωση του ελλείμματος, αλλά με δική του πρωτοβουλία – γνωστή τοις πάσι – φρόντισε ν’ απαλλαγεί απ’ όλα τα μέλη της ΕΛΣΤΑΤ, τα οποία είχαν διατυπώσει αντίθετη άποψη.

Μετά και από αυτές τις καταγγελίες, δεν μπορούμε παρά να συγχαρούμε την  Εισαγγελία του Αρείου Πάγου για το γεγονός ότι ανταποκρίθηκε αμέσως και, κατ’ αρχήν θετικά, στη σχετική αίτηση-αναγγελία του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, διαβιβάζοντας το έγγραφό του στους Προϊσταμένους της Εισαγγελίας Εφετών και του Συμβουλίου Επιθεώρησης των Δικαστηρίων, προκειμένου να προβούν σ’ όλες τις νόμιμες ενέργειες σχετικά με τη διερεύνηση των καταγγελιών της κας Γεωργαντά στο σύνολό τους και την αναζήτηση τυχόν πειθαρχικών ευθυνών της ως άνω Ειδικής Ανακρίτριας για τον τρόπο που περαίωσε την κύρια ανάκριση. Και μάλιστα με την εντελώς ασυνήθιστη σε τόσο σοβαρές υποθέσεις διαδικασία των τυπικών κλήσεων.

Επιπλέον, η κα Γεωργαντά επανήλθε, με νεότερη συνέντευξή της, στο περιοδικό «Επίκαιρα», όπου και σχετικό ρεπορτάζ (22-8-2013, τ. 201, σελ. 8-13), στο οποίο αναφέρεται, μεταξύ άλλων, ότι «στην κατ’ ιδίαν συνάντησή της με την Ειδική Ανακρίτρια Ελένη Πεδιαδίτη στο σπίτι της τελευταίας παρόν ήταν ένα ακόμη πρόσωπο, το οποίο παρουσίασε ως φίλο της η δικαστικός. […] Ο άγνωστος, που μιλούσε σπαστά ελληνικά και αυτοσυστήθηκε ως Ελληνοαμερικανός, θέλησε να μάθει λεπτομέρειες για τη σταδιοδρομία της κας Γεωργαντά, για την παραμονή της στις ΗΠΑ, τις επιστημονικές έρευνές της και γενικά το background της. Στις ερωτήσεις της κας Γεωργαντά για την ταυτότητά του … της είπε πως ζει στην Αστόρια, ενώ στην ερώτησή της για την επαγγελματική ενασχόλησή του απάντησε λακωνικά “σύμβουλος”» (σελ. 12)!

Όλ’ αυτά, λαμβάνοντας υπόψη όσα καταγγέλλονται στην ανωτέρω συνέντευξη και τις λοιπές πληροφορίες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας,  για άνωθεν και έξωθεν παρεμβάσεις στην ΕΛΣΤΑΤ, που εξαρχής αποσκοπούσαν στην τεχνητή διόγκωση του αναθεωρημένου ελλείμματος του 2009, είναι αδιανόητο να παραμείνουν χωρίς ενδελεχή και τεκμηριωμένη δικαστική έρευνα.

Με δεδομένη τη σημασία της εν λόγω υπόθεσης ως προς τη διακρίβωση των συνθηκών, υπό τις οποίες η Πατρίδα μας και ο Ελληνικός Λαός οδηγήθηκαν στην κατάσταση στην οποία βρίσκονται σήμερα, καθώς και των σκοπών, με βάση τους οποίους εξακολουθούν να λαμβάνονται συγκεκριμένες, άκρως επικίνδυνες,  αποφάσεις για το κοινωνικό σύνολο, οι Δικηγορικοί Σύλλογοι της Χώρας, ανταποκρινόμενοι στον κατά το Σύνταγμα και το νόμο θεσμικό τους ρόλο να μεριμνούν για την προάσπιση του εθνικού συμφέροντος και των συνταγματικώς και διεθνώς κατοχυρωμένων Δικαιωμάτων του Ανθρώπου  (άρθρο 199 του Κώδικα περί Δικηγόρων), θα συνεχίσουν να παρακολουθούν στενά όλες τις σχετικές εξελίξεις, συνδράμοντας το έργο της Δικαιοσύνης, με κάθε θεσμικώς προβλεπόμενο και επιβεβλημένο τρόπο.

Αν όσα καταγγέλλει η κα Ζωή Γεωργαντά έχουν την παραμικρή βάση και υπήρξε πράγματι τεχνητή διόγκωση του ελλείμματος, και μάλιστα αυτής της έκτασης και υπό τις συγκεκριμένες συνθήκες, οι φυσικοί και ηθικοί αυτουργοί των αντίστοιχων εγκλημάτων καθώς και όσοι εμπλέκονται καθ’ οποιονδήποτε τρόπο στη μετέπειτα συγκάλυψή τους, είτε πρόκειται για πολιτικά πρόσωπα είτε, πολλώ δε μάλλον, για δικαστικούς λειτουργούς, πρέπει να τιμωρηθούν παραδειγματικά.  Η δε δικαστική έρευνα πρέπει να ολοκληρωθεί με τρόπο που οδηγεί στην αποκάλυψη όλης της αλήθειας.

Ο Ελληνικός Λαός έχει το απαράγραπτο δικαίωμα να μάθει και να υπερασπισθεί την αλήθεια. Και, όπως είναι αυτονόητο και όπως ήδη εκτέθηκε, η Συντονιστική Επιτροπή των Δικηγορικών Συλλόγων Ελλάδος θα παρακολουθήσει, εκ καθήκοντος, μέχρι τέλους την έκβαση αυτής της υπόθεσης.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

ΓΙΑΝΝΗΣ Δ. ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ”

 
Εκτέλεση κατά ΝΠΔΔ βάσει διαταγής πληρωμής. Αντισυνταγματική η ρύθμιση που εξαιρεί από την έννοια της δικαστικής απόφασης τις διαταγές πληρωμής (νομολογία) PDF Εκτύπωση E-mail
Κυριακή, 04 Αύγουστος 2013 18:40

ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ

ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

www.dskalamatas.gr

 

Καλαμάτα 30  Ιουλίου 2013

 

Εκτέλεση κατά ΝΠΔΔ βάσει διαταγής πληρωμής. Αντισυνταγματική η ρύθμιση που εξαιρεί από την έννοια της δικαστικής απόφασης τις διαταγές πληρωμής (νομολογία)

*********************

Μον.Πρωτ.Μεσολ. 45/2013: Εκτέλεση κατά του Δημοσίου – ΝΠΔΔ βάσει διαταγής πληρωμής. Αντισυνταγματική η ρύθμιση που εξαιρεί από την έννοια της δικαστικής απόφασης τις διαταγές πληρωμής.  «(…)Στο άρθ. 1 του ν. 3068/2002 (ΦΕΚ Α 274/14-11-2002), όπως ίσχυε πριν τροποποιηθεί από το άρθ. 20 του ν. 3301/2004 που εκδόθηκε προς εκτέλεση του άρθρου 94 παρ. 4 του Συντάγματος, ορίζεται ότι: "Το Δημόσιο, οι οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης και τα λοιπά νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου έχουν υποχρέωση να συμμορφώνονται χωρίς καθυστέρηση προς τις δικαστικές αποφάσεις και να προβαίνουν σε όλες τις ενέργειες που επιβάλλονται για την εκπλήρωση της υποχρέωσης αυτής και για την εκτέλεση των αποφάσεων. Δικαστικές αποφάσεις κατά την έννοια του προηγούμενου εδαφίου είναι όλες οι αποφάσεις των διοικητικών, πολιτικών, ποινικών και ειδικών δικαστηρίων που παράγουν υποχρέωση συμμόρφωσης ή είναι εκτελεστές κατά τις οικείες δικονομικές διατάξεις και τους όρους που κάθε απόφαση τάσσει". Επακολούθησε ο ν. 3301/2004 και με το άρθρο του 20 προστέθηκε στο άρθρο 1 του ν. 3068/2002 εδάφιο, με το οποίο ορίστηκε ότι δεν είναι δικαστικές αποφάσεις κατά την έννοια του νόμου αυτού και δεν εκτελούνται οι εκτελεστοί τίτλοι που αναφέρονται στις περιπτώσεις των εδαφίων γ-ζ της παρ. 2 του άρθ. 904 ΚΠολΔ, (μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται και οι διαταγές πληρωμής που εκδίδονται σύμφωνα με τα αρθ. 623 επ. ΚΠολΔ), πλην των αλλοδαπών δικαστικών αποφάσεων που κηρύχθηκαν εκτελεστές. Περαιτέρω, με το άρθρο 2 παρ. 3 του Διεθνούς Συμφώνου για τα ατομικά και πολιτικά δικαιώματα, το οποίο κυρώθηκε μαζί με το προαιρετικό Πρωτόκολλο του, με το ν. 2462/1997, άρχισε να ισχύει στην Ελλάδα από 5-8-1997 (βλ. ανακοίνωση Υπουργείου Εξωτερικών Φ.0546/62/Α 1292/Μ.2870/7-5- 1997), και έχει υπερνομοθετική ισχύ σύμφωνα με το αρ. 28 παρ. 1 του Συντάγματος, ορίζεται ότι: "Τα Συμβαλλόμενα Κράτη στο παρόν Σύμφωνο αναλαμβάνουν την υποχρέωση: α) να εγγυώνται ότι κάθε άτομο, του οποίου τα δικαιώματα και οι ελευθερίες που αναγνωρίζονται στο παρόν Σύμφωνο, θα παραβιασθούν, θα έχει στη διάθεση του μία πρόσφορη προσφυγή, ακόμη και αν η παραβίαση θα έχει διαπραχθεί από πρόσωπα που ενεργούν υπό την επίσημη κρατική ιδιότητα τους, β) να εγγυώνται ότι η αρμόδια δικαστική, διοικητική, νομοθετική αρχή θα αποφαίνεται πράγματι σχετικά με τα δικαιώματα του προσφεύγοντος και να προωθήσουν τη δυνατότητα δικαστικής προσφυγής, γ) να εγγυώνται την εκτέλεση, από τις αρμόδιες αρχές κάθε απόφασης που θα έχει κάνει δεκτή τη σχετική προσφυγή". Εξάλλου, στο αρθ. 14 παρ. 1α του ίδιου Συμφώνου ορίζεται ότι: "Κάθε πρόσωπο έχει το δικαίωμα η υπόθεση του να δικαστεί από δικαστήριο, το οποίο θα αποφασίσει και για αμφισβητήσεις δικαιωμάτων και υποχρεώσεων αστικού χαρακτήρα". Με τη διάταξη αυτή συμπορεύεται και το δικαίωμα πρόσβασης σε δικαστήριο που καθιερώνεται με το αρθ. 6 παρ. 1 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (Ε.Σ.Δ.Α.), η οποία κυρώθηκε με το ν.δ. 53/1974, καθώς και με το αρθ. 20 παρ. 1 του Συντάγματος. Οι ως άνω διατάξεις δεν ιδρύουν μόνο διεθνή ευθύνη των συμβαλλομένων κρατών, αλλά έχουν άμεση εφαρμογή και υπερνομοθετική ισχύ, άρα θεμελιώνουν δικαιώματα υπέρ των προσώπων που υπάγονται στο πεδίο εφαρμογής τους. Οι διατάξεις αυτές εγγυώνται όχι μόνο την ελεύθερη πρόσβαση σε δικαστήριο, αλλά και την πραγματική ικανοποίηση του δικαιώματος που επιδικάσθηκε από το δικαστήριο, δηλαδή το δικαίωμα αναγκαστικής εκτέλεσης, χωρίς την οποία η προσφυγή στο δικαστήριο θα απέβαλλε την ουσιαστική αξία και χρησιμότητα της (ΟλΑΠ 21/2001 ΤΝΠ Νόμος). Από τις ανωτέρω συνταγματικές διατάξεις και τις διατάξεις του Διεθνούς Συμφώνου για τα Ατομικά και Πολιτικά Δικαιώματα και της Ε.Σ.Δ.Α. συνάγεται ότι, για να επιτευχθεί ο σκοπός της αποτελεσματικής δικαστικής προστασίας, επιτρέπεται, να εκτελούνται εναντίον του Δημοσίου, των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου, δικαστικές αποφάσεις και εκτελεστοί τίτλοι με τους οποίους επιδικάζονται χρηματικές απαιτήσεις σε βάρος αυτών των νομικών προσώπων. Στους τίτλους αυτούς περιλαμβάνονται και οι διαταγές πληρωμής που εκδίδονται σύμφωνα με τα αρθ. 623 επ. ΚΠολΔ, οι οποίες, βέβαια εκδίδονται από δικαστή και όχι από συγκροτημένο δικαστήριο, χωρίς να ακουστεί προηγουμένως και να αναπτύξει τις απόψεις του ο καθ` ου, αλλά εξομοιώνονται λειτουργικά με τις δικαστικές αποφάσεις, διότι αφενός επιλύουν βιοτικές διαφορές και αφετέρου ανταποκρίνονται στα βασικά λειτουργικά γνωρίσματα της δικαστικής προστασίας που προβλέπεται από το αρθ. 20 του Συντάγματος, διότι παρέχεται η δυνατότητα στον καθ` ου α ασκήσει ανακοπή και να ισχυριστεί ότι δεν συντρέχουν οι προϋποθέσεις για την έκδοση διαταγής πληρωμής ή ότι δεν υφίσταται η απαίτηση. Η ανωτέρω νομοθετική ρύθμιση του αρθ. 20 ν. 3301/2001, σύμφωνα με την οποία δεν εκτελούνται οι εκτελεστοί τίτλοι που αναφέρονται σε αυτή, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται οι διαταγές πληρωμής, αντίκειται στις ανωτέρω διατάξεις του Συντάγματος και των Διεθνών Συμφώνων και ως εκ τούτου είναι δυνατό να εκδοθεί από τον αρμόδιο δικαστή, εφόσον συντρέχουν οι νόμιμες προϋποθέσεις, διαταγή πληρωμής εναντίον του Ελληνικού Δημοσίου, των Ο.Τ.Α. και των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου, και αν ακόμη η υποκείμενη σχέση, από την οποία απορρέει η χρηματική απαίτηση, προς πληρωμή της οποίας ζητείται η έκδοση διαταγής πληρωμής, υπάγεται στη δικαιοδοσία των διοικητικών δικαστηρίων, όπως συμβαίνει σε διαφορά από σύμβαση δημοσίου έργου (ΑΕΔ 18/2005, ΤΝΠ Νόμος, ΑΠ 2347/2009 ΤΝΠ Νόμος, ΕφΛαρ 255/2012 ΤΝΠ Νόμος, ΕφΑθ 2052/2012 ΤΝΠ Νόμος). (δημοσίευση: τρ.νομ.πληρ. Nomos)

 

ΠΗΓΗ: LegalNews24.gr

 
Συνεργασία του Επιμελητηρίου Άρτας με Ειδικό Σύμβουλο – Νομικό για την Παροχή Συμβουλευτικών Υπηρεσιών Υποστήριξης PDF Εκτύπωση E-mail
Τετάρτη, 31 Ιούλιος 2013 09:44

 

EΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΑΡΤΑΣ

Άρτα 29 Ιουλίου 2013

Αριθμ. πρωτ.: 3277

ΠΡΟΣ: Τον Δικηγορικό Σύλλογο Άρτας

ΕΝΤΑΥΘΑ

Θέμα: ²Εκδήλωση Ενδιαφέροντος Συνεργασίας με Νομικό Σύμβουλο².

Η Διοικητική Επιτροπή του Επιμελητηρίου Άρτας στην αριθμ. 8/25-7-2013 (θέμα 5ο) Συνεδρίασή της, Αποφάσισε την Συνεργασία του Επιμελητηρίου Άρτας με Ειδικό Σύμβουλο – Νομικό για την Παροχή Συμβουλευτικών Υπηρεσιών Υποστήριξης σε θέματα που άπτονται των Αρμοδιοτήτων του Επιμελητηρίου Άρτας.

Ειδικότερα η Συνεργασία θα αφορά την παροχή Συμβουλευτικών Υπηρεσιών Υποστήριξης της Υπηρεσίας Γ.Ε.ΜΗ και της Υπηρεσίας Μιας Στάσης (ΥΜΣ) του Επιμελητηρίου Άρτας, καθώς και σε θέματα που προκύπτουν κατά την εγγραφή ορισμένων κλάδων οικονομικών δραστηριοτήτων στα Μητρώα του Επιμελητηρίου Άρτας.

Η περιγραφή του Έργου καθώς και των επιμέρους εργασιών που θα αναλάβει να εκτελέσει ο Σύμβουλος, η αμοιβή του, η διάρκεια της συνεργασίας κ.λ.π., θα συμπεριληφθούν στους όρους της Σύμβασης Έργου που θα συνυπογράψουν ο Ανάδοχος με την Διοίκηση του  Επιμελητηρίου Άρτας.

Ύστερα από τα παραπάνω, καλούμε κάθε ενδιαφερόμενο(-η) να υποβάλει Αίτηση Εκδήλωση Ενδιαφέροντος το αργότερο μέχρι της 5 Αυγούστου 2013, ημέρα Δευτέρα το μεσημέρι, στα γραφεία του Επιμελητηρίου Άρτας (Αρμόδιος κ. Χρήστος Κολοβός – Διευθυντής).

Θερμή παράκληση να ενημερώσετε τα Μέλη σας με κάθε πρόσφορο τρόπο, για την ενδεχόμενη εκδήλωση ενδιαφέροντος συνεργασίας με το Επιμελητήριό μας.

Παραμένουμε στην διάθεσή σας, για οποιαδήποτε διευκρίνιση απαιτηθεί.

Ο Πρόεδρος

Χρήστος Παπάζογλου

 
Τι προβλέπει το νέο φορολογικό νομοσχέδιο για τις αγωγές και τα ασφαλιστικά μέτρα κατά των απολύσεων PDF Εκτύπωση E-mail
Παρασκευή, 12 Ιούλιος 2013 09:50

ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ

ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

www.dskalamatas.gr

Καλαμάτα 11 Ιουλίου 2013

Τι προβλέπει το νέο φορολογικό νομοσχέδιο για τις αγωγές και τα ασφαλιστικά μέτρα κατά των απολύσεων

**************

Άρθρο 106- Μεταβατικές και καταργούμενες διατάξεις:

1. Αγωγές για άκυρη απόλυση εργαζομένου με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας, η πραγματική απασχόληση του οποίου έχει διαταχθεί ως ασφαλιστικό μέτρο, οι οποίες κατά τη δημοσίευση του παρόντος νόμου είναι εκκρεμείς και έχουν προσδιοριστεί να εκδικαστούν μετά την 1.11.2013 εκδικάζονται υποχρεωτικά, ύστερα από κλήση οποιουδήποτε διαδίκου μέχρι την 1.11.2013, διαφορετικά αίρεται αυτοδικαίως το ασφαλιστικό μέτρο που έχει διαταχθεί.

2. Αιτήσεις ασφαλιστικών μέτρων για την προσωρινή ρύθμιση καταστάσεως επί διαφορών για άκυρη απόλυση εργαζομένου με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας, για τις οποίες έχει χορηγηθεί προσωρινή διαταγή και οι οποίες κατά τη δημοσίευση του παρόντος νόμου είναι εκκρεμείς, εκτός των περιπτώσεων που αναφέρονται στο εδάφιο β της παραγράφου 1 του άρθρου 693, και έχουν προσδιοριστεί να εκδικαστούν μετά την 1.11.2013, εκδικάζονται υποχρεωτικά, ύστερα από κλήση οποιουδήποτε διαδίκου μέχρι την 1.11.2013, διαφορετικά παύει αυτοδικαίως η ισχύς της προσωρινής διαταγής.
3. Το άρθρο 732 Α Κ.Πολ.Δ. που προστέθηκε με το άρθρο 64 του ν. 4193/2013 καταργείται.

Αιτιολογική έκθεση για το άρθρο 106: Με το άρθρο 106 εισάγονται μεταβατικές διατάξεις, οι οποίες αποσκοπούν στην ταχεία εκδίκαση των αιτήσεων ασφαλιστικών μέτρων που εκκρεμούν, επί των οποίων έχει εκδοθεί προσωρινή διαταγή που διατάσσει την προσωρινή απασχόληση εργαζομένου και των αγωγών που επίσης εκκρεμούν και αφορούν άκυρη απόλυση εργαζομένου, για τις οποίες έχει διαταχθεί ως ασφαλιστικό μέτρο προσωρινή απασχόληση του εργαζομένου. Αυτό κρίνεται αναγκαίο, διότι στα δικαστήρια εκκρεμεί άγνωστος αριθμός τέτοιων αιτήσεων και αγωγών, οι οποίες έχουν προσδιορισθεί να συζητηθούν σε μακρινές δικασίμους ή έχουν αναβληθεί σε μακρινές δικασίμους, ο οποίος δεν μπορεί να ελεγχθεί με άλλο τρόπο, παρά μόνο με επίσπευση της συζητήσεως από τους διαδίκους.
Με τις εισαγόμενες ρυθμίσεις επιδιώκεται να εξαλειφθεί το φαινόμενο της διατηρήσεως επί μακρόν σε θέσεις εργασίας εργαζομένων, των οποίων οι συμβάσεις εργασίες έχουν λήξει, με προσωρινές διαταγές και ασφαλιστικά μέτρα, δηλαδή με βάση πιθανολόγηση της βασιμότητας αυτών, και χωρίς κατ’ ουσίαν εκδίκαση των διαφορών, δηλαδή να εξαλειφθεί το φαινόμενο της χρησιμοποιήσεως κυρίως των προσωρινών διαταγών, με τη συμπαιγνία των διαδίκων μερών, ως μέσου για τη διαιώνιση συμβάσεων εργασίας, που έχουν λήξει, χωρίς έκπτωση από τα συνταγματικά και ατομικά τους δικαιώματα.
Η κατάργηση της διάταξης του άρθρου 232 Α είναι αναγκαία για το λόγο ότι εξαναγκάζει τον εργοδότη να απασχολήσει τον εργαζόμενο, ακόμη και αν δεν υπάρχει θέση εργασίας.

Πηγή: LegalNews24.gr

 

 
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΆ ΑΣΚΟΥΜΈΝΩΝ ΓΙΑ ΠΡΌΚΛΗΣΗ ΔΙΑΤΆΓΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΟΡΙΣΜΌ ΤΟΥΣ ΩΣ ΔΙΚΗΓΌΡΩΝ PDF Εκτύπωση E-mail
Παρασκευή, 12 Ιούλιος 2013 09:49

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΘΕΜΑ: Δικαιολογητικά ασκουμένων για πρόκληση διατάγματος για τον διορισμό τους ως δικηγόρων

*******************

Κατατίθενται στο Υπουργείο Δικαιοσύνης τα ίδια δικαιολογητικά που κατατέθηκαν και στην εξεταστική επιτροπή δηλ.

Αίτηση προς το Υπουργείο  Δικαιοσύνης για πρόκληση διατάγματος για τον διορισμό του ως δικηγόρου στο Πρωτοδικείο Άρτας (Δικηγορικό Σύλλογο Άρτας), απαριθμώντας τα  πιο κάτω δικαιολογητικά, με επικόλληση 3,00 €  Μεγαρόσημο.  (Σημείωση: Δεν μπορεί να ζητήσει διορισμό στα Πρωτοδικεία Θεσσαλονίκης, Πειραιά, Λάρισας, Πάτρας, Κομοτηνής και Ιωαννίνων, εάν δεν ασκήθηκε σε αυτά)

Αντίγραφο πτυχίου.

Υπεύθυνη δήλωση του Ν.Δ/τος 1599/1986 ότι: «α)...δεν έχω καταδικασθεί για αξιόποινη πράξη από τις αναφερόμενες στο άρθρο 26 του Ν.Δ/τος 3026/1954» ή σε αντίθετη περίπτωση «έχω καταδικασθεί για τις εξής αξιόποινες πράξεις:. ..» «β)...έχω εκπληρώσει τις στρατιωτικές μου υποχρεώσεις» ή «τελώ νόμιμα εκτός στρατεύματος» ή «έχω απαλλαγεί νόμιμα από τις στρατιωτικές μου υποχρεώσεις» και «γ)... δεν υπάγομαι σε κάποια από τις περιπτώσεις ασυμβιβάστων που αναφέρονται στα άρθρα 62 και 63 του Ν.Δ/τος 3026/1954».

Παράβολο διορισμού νέου ασφαλισμένου υπέρ Ταμείου Νομικών 208,02 € (από την ΕΤΕ).  {Γραμμάτιο εισπράξεως από Εθνική Τράπεζα και συμπλήρωση των εξής Κωδικών: Αριθμ. Πελάτη: 9805690008, Αριθμ. Λογ/σμού: 040-546154-57, Κωδ. Υποχρέου: 4755100, Κωδ. Αιτιολογίας: 4 }

Παράβολο διορισμού νέου ασφαλισμένου υπέρ ΤΕΑΔ 2,93 € (από την ΕΤΕ). {Ομοίως  Γραμμάτιο εισπράξεως από Εθνική Τράπεζα με τους εξής κωδικούς:   Αριθμ. Πελάτη: 9805690008, Αριθμ. Λογ/σμού: 040-546155-31, Κωδ. Υποχρέου: 4755100, Κωδ. Αιτιολογίας: 4 }             Επί πλέον τα  υπόλοιπα δικαιολογητικά (πίνακα επιτυχίας κλπ.)  από το Εφετείο.

· Η προθεσμία υποβολής των δικαιολογητικών στο Υπουργείο για το διορισμό δικηγόρου γίνεται μέσα σε δύο μήνες από τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων από την Εξεταστική Επιτροπή (άρθρο 14 ν. 723/77).

· Η δημοσίευση της απόφασης για το διορισμό στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως γίνεται ένα μήνα περίπου από την υποβολή των δικαιολογητικών στο Υπουργείο.

· Μετά τη δημοσίευση του διορισμού στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και μέσα σε τρεις (3) μήνες ο ενδιαφερόμενος πρέπει να ορκιστεί (σε Τριμελές Δικαστήριο) και να καταθέσει τα δικαιολογητικά για την εγγραφή του στο Δικηγορικό Σύλλογο (ν. 1273/82 άρθρο 2 παρ. 5).

 

 

 
Αλλαγή στο νόμο περί Κτηματολογίου PDF Εκτύπωση E-mail
Παρασκευή, 12 Ιούλιος 2013 09:48

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ενημερώνονται τα μέλη ότι με τις διατάξεις του Ν. 4164/2013 (ΦΕΚ 156/09.07.2013 τ. Α΄) τροποποιήθηκαν οι νόμοι περί Εθνικού Κτηματολογίου.

Η ισχύς αυτού άρχεται από την 19η Ιουλίου 2013 και εφιστάται η προσοχή όλων των μελών.

 
Ολομέλεια Δικηγορικών Συλλόγων Ελλάδας PDF Εκτύπωση E-mail
Δευτέρα, 08 Ιούλιος 2013 18:50

 

Ρέθυμνο, 6 Ιουλίου 2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Η Ολομέλεια των Προέδρων των Δικηγορικών Συλλόγων Ελλάδος συνήλθε, υπό την προεδρία του Προέδρου του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, Γιάννη Δ. Αδαμόπουλου, στις 4, 5 και 6 Ιουλίου 2013, στο Ρέθυμνο, παρουσία του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, κ. Νικόλα Κανελλόπουλου και του τ. Υφυπουργού Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, κ. Κώστα Καραγκούνη, προκειμένου να συζητηθούν προ ημερησίας διατάξεως:

1) το αναμορφωμένο σχέδιο του νέου Κώδικα Δικηγόρων,

2) το ζήτημα της υπερφορολόγησης των ελευθέρων επαγγελματιών,

3) η βιωσιμότητα των ασφαλιστικών ταμείων,

4) οι προοπτικές του θεσμού της Διαμεσολάβησης,

5) οι σχέσεις Δικηγόρων και Δικαστών κατά την απονομή της Δικαιοσύνης,

6) η ποινική ευθύνη του Δικηγόρου για μη γνωστοποίηση παραβάσεων του Ν. 3213/2003 για το «πόθεν έσχες» από πρόσωπα υπόχρεα προς υποβολή δήλωσης περιουσιακής κατάστασης, και

7) η σύσταση της πενταμελούς Επιτροπής Δικηγόρων, κατά το άρθρο 34 του Ν. 3691/2008 «Πρόληψη και καταστολή της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και της χρηματοδότησης της τρομοκρατίας».

Κατά τις σχετικές συζητήσεις, οι οποίες διεξήχθησαν σε κλίμα ενότητας και ομοψυχίας μεταξύ των εκπροσώπων του δικηγορικού σώματος:

α) διατυπώθηκαν πολυάριθμες ενστάσεις για αιφνιδιαστικές αλλαγές στο σχέδιο του νέου Κώδικα Δικηγόρων χωρίς προηγούμενη διαβούλευση με το δικηγορικό σώμα και καταγράφηκαν αντίστοιχες επιμέρους παρατηρήσεις οι οποίες επιβάλλεται να ενσωματωθούν στο σχετικό νομοσχέδιο πριν από την κατάθεσή του στη Βουλή των Ελλήνων,

β) παρουσιάστηκε το νέο φορολογικό νομοσχέδιο και τέθηκε επιτακτικά η ανάγκη εξορθολογισμού της φορολόγησης των ελευθέρων επαγγελματιών, καθόσον το ισχύον φορολογικό σύστημα είναι άδικο και παράλογο, οδηγώντας σε εξόντωση του φορολογούμενου και, κατ’ επέκταση, σε αδυναμία πληρωμής των φόρων και μείωση των εσόδων του κράτους,

γ) επισημάνθηκε ο κίνδυνος μετατροπής της δικηγορίας σε «κλειστό» επάγγελμα εκ του γεγονότος ότι σημαντικό ποσοστό συναδέλφων αναγκάζονται σε υποβολή παραίτησης επειδή αδυνατούν να πληρώσουν τις αυξημένες ασφαλιστικές τους εισφορές, ενώ, συγχρόνως, δεν διασφαλίζεται η βιωσιμότητα των ασφαλιστικών ταμείων, τα οποία, αδικαιολόγητα και χωρίς καμία δική τους υπαιτιότητα, απώλεσαν μεγάλο μέρος του αποθεματικού τους στο πλαίσιο του «κουρέματος» των ομολόγων,

δ) επικράτησε η άποψη ότι ο θεσμός της Διαμεσολάβησης μπορεί, υπό προϋποθέσεις, να λειτουργήσει ικανοποιητικά στην πράξη, συμβάλλοντας σημαντικά στην ταχύτερη και αποτελεσματικότερη επίλυση των διαφορών και, ακολούθως, στην αποσυμφόρηση των Δικαστηρίων,

ε) εκφράστηκε η ανάγκη διασφάλισης του αλληλοσεβασμού ανάμεσα σε Δικηγόρους και Δικαστές καθώς και της ανεξαρτησίας της Δικαιοσύνης έναντι της πολιτικής εξουσίας,

στ) υπογραμμίστηκε ότι είναι αδιανόητο να υποχρεούται ο Δικηγόρος σε γνωστοποίηση φορολογικών παραβάσεων του πελάτη του, καθόσον τοιουτοτρόπως καταργείται στην πράξη το δικαίωμα του πολίτη να απευθυνθεί σε Δικηγόρο προκειμένου να ενημερωθεί για το ενδεχόμενο να έχει διαπράξει μία φορολογική παράβαση και να ζητήσει νομικές συμβουλές σχετικά με τις ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβεί προκειμένου να αποκαταστήσει την παράβαση αυτή,

ζ) αποφασίστηκε η ανανέωση της θητείας των υφιστάμενων μελών της πενταμελούς επιτροπής του άρθρου 34 του Ν. 3691/2008 «Πρόληψη και καταστολή της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και της χρηματοδότησης της τρομοκρατίας».

Εν αναμονή της κατάθεσης του νέου Κώδικα Δικηγόρων στη Βουλή των Ελλήνων, η Ολομέλεια των Προέδρων των Δικηγορικών Συλλόγων της χώρας παραμένει σε εγρήγορση, δηλώνοντας με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο ότι δεν θα δεχθεί καμία ρύθμιση η οποία πλήττει το χαρακτήρα της δικηγορίας ως δημοσίου λειτουργήματος, υπονομεύει τη θεσμική υπόσταση των Δικηγορικών Συλλόγων ως φορέων συλλογικής εκπροσώπησης του δικηγορικού σώματος και αντιστρατεύεται το δικαίωμα των συναδέλφων σε μία αξιοπρεπή διαβίωση.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ

ΤΩΝ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΤΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ

ΓΙΑΝΝΗΣ Δ. ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ

 

 
Μέχρι 9 Ιουλίου τα βιβλιάρια PDF Εκτύπωση E-mail
Παρασκευή, 05 Ιούλιος 2013 08:24

ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΟΣΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΒΑΛΕΙ ΕΜΠΡΟΘΕΣΜΑ ΤΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑΡΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΝΑ ΤΟ ΠΡΑΞΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΕΩΣ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 9 ΙΟΥΛΙΟΥ ΑΛΛΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΣΤΑΛΛΟΥΝ ΜΕΣΩ Δ.Σ.ΑΡΤΑΣ.

 

ΑΠΟ ΤΟ Δ.Σ.

 
ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ: ΣΥΝΑΙΝΕΤΙΚΗ ΕΓΓΡΑΦΗ Ή ΑΡΣΗ ΠΡΟΣΗΜΕΙΩΣΗΣ ΥΠΟΘΗΚΗΣ ΜΗΝΟΣ ΙΟΥΝΙΟΥ 2013 PDF Εκτύπωση E-mail
Παρασκευή, 07 Ιούνιος 2013 09:51

ΕΙΡΗΝΟΔΙΚΕΙΟ    ΑΡΤΑΣ

ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ

ΣΥΝΑΙΝΕΤΙΚΗ     ΕΓΓΡΑΦΗ

Ή    ΑΡΣΗ     ΠΡΟΣΗΜΕΙΩΣΗΣ

ΥΠΟΘΗΚΗΣ

ΜΗΝΟΣ  ΙΟΥΝΙΟΥ  2013

  1. 3-6-2013 κ.  Ελένη Κατσαούνου   Δευτέρα     ώρα   09.00΄- 12.00΄
  2. 5-6-2013 κ.   Ελένη Κατσαούνου    Τετάρτη  ώρα   09.00΄- 12.00΄
  3. 10-6-2013 κ. Ελένη Κατσαούνου Δευτέρα ώρα 09.00΄- 12.00΄
  4. 12-6-2013 κ.  Σοφία  Δερβέντζα               Τετάρτη     ώρα  09.00΄- 12.00΄
  5. 17-6-2013 κ. Ελευθερία Αναγνωστοπούλου Δευτέρα ώρα 09.00΄- 12.00΄
  6. 26-6-2013 κ.    Σοφία  Δερβέντζα              Τετάρτη   ώρα   09.00΄- 12.00΄

 

 

 
ΤΕΛΟΣ ΣΤΑ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΑ ΠΑΡΑΒΟΛΑ – ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ e- ΠΑΡΑΒΟΛΑ PDF Εκτύπωση E-mail
Δευτέρα, 03 Ιούνιος 2013 09:09

ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ

ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

www.dskalamatas.gr

Καλαμάτα 2 Ιουνίου 2013

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΘΕΜΑ: ΤΕΛΟΣ ΣΤΑ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΑ ΠΑΡΑΒΟΛΑ – ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ e- ΠΑΡΑΒΟΛΑ

 

*******************

Τέλος στα κλασσικά χειρόγραφα παράβολα που πρέπει να προμηθευτούν οι πολίτες για μία σειρά διαδικασιών βάζει το υπουργείο Οικονομικών καθώς καθιερώνει πλέον το ηλεκτρονικό παράβολο.

Είναι προφανές ότι η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών επιδιώκει όλες οι συναλλαγές με την εφορία να γίνεται από απόσταση και οι Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες να επικεντρωθούν στον έλεγχο που τόσο υστερεί τα τελευταία χρόνια με άμεσο αντίκτυπο στα έσοδα του κράτους.

Σύμφωνα με απόφαση του υπουργού Οικονομικών κ. Γιάννη Στουρνάρα, καθορίζονται οι όροι και οι διαδικασίες είσπραξης - επιστροφής για την εφαρμογή του ηλεκτρονικού παράβολου.

Ειδικότερα, αποφασίζεται η καθιέρωση διαδικασίας είσπραξης και επιστροφής του ηλεκτρονικού παραβόλου, το οποίο θα αντικαταστήσει την έντυπη μορφή παραβόλου και των σχετικών οίκοθεν αποδεικτικών είσπραξης

 

Ηλεκτρονικό Παράβολο

 

Με τον όρο «ηλεκτρονικό παράβολο» (εφεξής «e-Παράβολο») νοείται ο μοναδικός ψηφιακός κωδικός που χορηγείται μέσω της διαδικτυακής πύλης της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων (Γ.Γ.Π.Σ.) www.gsis.gr. Με χρήση της σχετικής εφαρμογής κάθε ενδιαφερόμενος (φυσικό ή μη φυσικό πρόσωπο) δύναται να ζητήσει τη χορήγηση παραβόλου σε ηλεκτρονική μορφή. Πρόσβαση στην εφαρμογή έχουν πιστοποιημένοι και μη πιστοποιημένοι χρήστες του TAXISnet.

Εφόσον χορηγηθεί το e-Παραβόλο, καταβάλλεται το αντίστοιχο ποσό στον φορέα είσπραξης με γνωστοποίηση σε αυτόν του μοναδικού ψηφιακού κωδικού. Η καταβολή δύναται να πραγματοποιείται και με τη χρήση χρεωστικών ή πιστωτικών καρτών μέσω της διαδικτυακής πύλης της Γ.Γ.Π.Σ.

Μέσω της εφαρμογής του e-Παραβόλου παρέχεται η απαραίτητη πληροφόρηση στην υπηρεσία όπου κατατίθεται το e-Παράβολο, ως προς τον έλεγχο της εγκυρότητάς του και της συνδρομής των προϋποθέσεων τυχόν επιστροφής χρημάτων σε περίπτωση αχρεωστήτως καταβληθέντων ποσών.

Επιπλέον, παρέχεται η δυνατότητα, στον πιστοποιημένο χρήστη μέσω της διαδικτυακής πύλης της Γ.Γ.Π.Σ. να ανατρέχει στα παράβολα που έχουν εκδοθεί για λογαριασμό του, να τα εκτυπώνει εκ νέου και να ζητά την επιστροφή τους μέσω τραπεζικού λογαριασμού του.

Υποβολή αιτήματος για χορήγηση e-Παραβόλου

Ο ενδιαφερόμενος συνδέεται στη διαδικτυακή πύλη της Γ.Γ.Π.Σ. και μέσα από την ηλεκτρονική υπηρεσία «e-Παράβολο» συμπληρώνει το Αίτημα Χορήγησης Παραβόλου.

Τα ελάχιστα προς συμπλήρωση πεδία είναι τα παρακάτω:

• Κατηγορία Παραβόλου (υποχρεωτικό πεδίο)

Ο ενδιαφερόμενος επιλέγει την κατηγορία που επιθυμεί ανοίγοντας το αναδυόμενο μενού που περιλαμβάνει όλες τις κατηγορίες παραβόλων.

• Τύπος Παραβόλου (υποχρεωτικό πεδίο)

Ο ενδιαφερόμενος επιλέγει τον τύπο παραβόλου που επιθυμεί να εκδώσει ανοίγοντας το αναδυόμενο μενού που περιλαμβάνει όλους τους τύπους με βάση την κατηγορία που έχει επιλέξει. Κατά την επιλογή του τύπου παραβόλου, εμφανίζεται αυτόματα και το αντίστοιχο ποσό.

• ΑΦΜ

Το πεδίο αυτό συμπληρώνεται υποχρεωτικά από όσους διαθέτουν Α.Φ.Μ.. Σε περίπτωση που το πεδίο αυτό δεν συμπληρωθεί τότε θα πρέπει υποχρεωτικά να συμπληρωθεί το μητρώνυμο, η ημερομηνία γέννησης και ο τόπος γέννησης.

Στην περίπτωση που δε συμπληρωθεί το πεδίο Α.Φ.Μ. τότε θα επιστρέφεται ηλεκτρονικό μήνυμα ότι «η επιστροφή τυχόν αχρεωστήτως καταβληθέντων ποσών δεν δύναται να πραγματοποιηθεί».

• Επώνυμο/Επωνυμία (υποχρεωτικό πεδίο)

• Όνομα - Πατρώνυμο (υποχρεωτικά πεδία)

Τα πεδία αυτά συμπληρώνονται σε περίπτωση φυσικού προσώπου.

• Λογαριασμός ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) / Επιβεβαίωση Λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail)

Τα πεδία είναι υποχρεωτικά εφόσον ήδη έχει επιλεγεί το πεδίο: «Αποστολή κωδικού με e-mail».

• Κινητό τηλέφωνο (μη υποχρεωτικό πεδίο)

• Κωδικός Λογαριασμού Τράπεζας (ΙΒΑΝ) (μη υποχρεωτικό πεδίο)

Η συμπλήρωση του πεδίου αυτού είναι αναγκαία σε περίπτωση που προκύψει επιστροφή τυχόν αχρεωστήτως καταβληθέντων ποσών.

• Πρόσθετα Στοιχεία (μη υποχρεωτικό πεδίο)

Στο πεδίο αυτό ανάλογα με τον τύπο του παραβόλου μπορεί να ζητηθεί να συμπληρωθεί κάποια ειδική πληροφορία (π.χ. ο ΑΜΚΑ για το παράβολο γάμου)

Η Καταληκτική ημερομηνία ορίζεται αυτόματα από το σύστημα και εμφανίζεται στην Αίτηση Παραβόλου. Μετά την παρέλευση της καταληκτικής ημερομηνίας ο κωδικός του e-Παραβόλου παύει να ισχύει.

Μετά τη συμπλήρωση των στοιχείων του ο ενδιαφερόμενος επιβεβαιώνει την Υποβολή Αιτήματος.

Πριν την επιβεβαίωση της οριστικής υποβολής του αιτήματος ο ενδιαφερόμενος μπορεί να μεταβάλλει τα στοιχεία του και στη συνεχεία να οριστικοποιήσει την υποβολή του αιτήματός του.

Με την οριστικοποίηση της υποβολής του αιτήματος εμφανίζονται στην οθόνη όλα τα στοιχεία του αιτήματος, ο μοναδικός κωδικός παραβόλου/πληρωμής και η καταληκτική ημερομηνία μέχρι την οποία ο ενδιαφερόμενος δύναται να πληρώσει το σχετικό ποσό. Τα εν λόγω στοιχεία δύναται και να εκτυπωθούν, ενώ θα αποστέλλονται και στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, εφόσον αυτή έχει δηλωθεί.

Μετά την «Οριστική Υποβολή Αιτήματος» δεν είναι εφικτό να μεταβάλει τα στοιχεία της αίτησης του. Εξαίρεση αποτελεί το πεδίο του τραπεζικού του λογαριασμού, το οποίο συμπληρώνεται ή μεταβάλλεται από τον πολίτη κατά περίπτωση.

 

Πληρωμή e-Παραβόλου

 

Ο ενδιαφερόμενος καταβάλλει το αναλογούν ποσό στον φορέα είσπραξης που επιθυμεί γνωστοποιώντας τον μοναδικό ψηφιακό κωδικό (πληρωμή σε κατάστημα ή χρήση των εναλλακτικών τρόπων πληρωμής που παρέχονται από τους φορείς είσπραξης).

Η εταιρεία Διατραπεζικά Συστήματα Α.Ε. (ΔΙΑΣ Α.Ε.) συγκεντρώνει αυθημερόν από τους φορείς είσπραξης τις πληρωμές που αφορούν σε e-Παραβόλα και αποστέλλει στη Γ.Γ.Π.Σ. αναλυτικό αρχείο προκειμένου να διενεργηθεί ο έλεγχος και η ταυτοποίηση των πληρωμών με τα αντίστοιχα αιτήματα. Στην περίπτωση επιτυχούς ταυτοποίησης, η πληρωμή κρίνεται επιτυχής και το αργότερο εντός δύο εργάσιμων ημερών από την πληρωμή ενεργοποιείται ο κωδικός του e-παραβόλου προς χρήση. Σε αντίθετη περίπτωση οι πληρωμές απορρίπτονται και ενημερώνεται η ΔΙΑΣ Α.Ε. για τις δικές της ενέργειες, προκειμένου να αποδοθούν τα εν λόγω χρηματικά ποσά στους δικαιούχους.

Σε περίπτωση πληρωμής του e-παραβόλου με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας μέσω της διαδικτυακής πύλης της Γ.Γ.Π.Σ. ο κωδικός αυτού ενεργοποιείται άμεσα προς χρήση.

Η καταβολή στους φορείς είσπραξης καθώς και η επιστροφή λόγω απόρριψης, πραγματοποιείται χωρίς καμιά οικονομική επιβάρυνση και ανεξαρτήτως εάν ο ενδιαφερόμενος τηρεί ή όχι λογαριασμό σ' αυτούς.

 

Κατάθεση e-Παραβόλου σε Υπηρεσία

 

Η κατάθεση του e-Παραβόλου από τον ενδιαφερόμενο στην αρμόδια υπηρεσία πραγματοποιείται όπως κατά περίπτωση ορίζεται από την εκάστοτε υπηρεσία.

Η υπηρεσία όπου κατατίθεται το e-Παράβολο, προκειμένου να το αποδεχθεί και να ελέγξει την εγκυρότητά του, λαμβάνει από τη Γ.Γ.Π.Σ., κατόπιν σχετικού αιτήματός της, κωδικό πρόσβασης στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες TaxisNet. Η διαδικασία υποβολής αιτήματος για χορήγηση κωδικού πρόσβασης δεν απαιτείται για τους ήδη πιστοποιημένους χρήστες σε οποιαδήποτε ηλεκτρονική υπηρεσία. Σε περίπτωση απενεργοποίησης από τη Γ.Γ.Π.Σ. των κωδικών πρόσβασης στο σύστημα, εφαρμόζονται τα αναφερόμενα στο άρθρο 6 της ανωτέρω απόφασης.

Για τον έλεγχο εγκυρότητας, η εφαρμογή του e-Παραβόλου διαθέτει οθόνη αναζήτησης, προβολής και διαχείρισης των e-παραβόλων καθώς και εκτυπώσεις ελέγχου.

Μετά τον σχετικό έλεγχο η υπηρεσία αποδέχεται το παράβολο και αυτό δεσμεύεται ώστε ν' αποκλειστεί η εκ νέου χρήση του.

 

Επιστροφή ποσού e-Παραβόλου

 

Η εντολή επιστροφής χρημάτων σε περίπτωση αχρεωστήτως καταβληθέντων ποσών πραγματοποιείται, μέσω της εφαρμογής του e-Παραβόλου, από την αρμόδια υπηρεσία-λήπτη, η οποία αφού αναζητήσει τον μοναδικό κωδικό του e-Παράβολο, ελέγξει τις απαραίτητες προϋποθέσεις, στη συνέχεια επιβεβαιώνει την επιστροφή του συνολικού ποσού ή την επιστροφή μέρους του ποσού, που έχει καταβληθεί.

Σε περίπτωση που η υπηρεσία-λήπτης δεν αποδεχτεί για οποιονδήποτε λόγο το παράβολο, ο ενδιαφερόμενος δύναται να το χρησιμοποιήσει στην ίδια υπηρεσία σε μεταγενέστερο χρόνο.

Στον εγγεγραμμένο χρήστη, για τα πληρωμένα και μη δεσμευμένα e-παράβολα του, παρέχεται η δυνατότητα με τη χρήση ηλεκτρονικής μεθόδου επικοινωνίας στη διαδικτυακή πύλη της Γ.Γ.Π.Σ., να υποβάλει αίτημα ολικής επιστροφής χρημάτων, υπό την προϋπόθεση ότι κατά την έκδοση του e-Παραβόλου δηλώθηκε τραπεζικός λογαριασμός και Α.Φ.Μ..

Απόδοση εισπραττομένων ποσών στο Δημόσιο

Εφόσον οι φορείς είσπραξης καθυστερούν με υπαιτιότητά τους την απόδοση στο Ελληνικό Δημόσιο των ποσών που εισέπραξαν, η Γενική Διεύθυνση Οικονομικής Επιθεώρησης θα καταλογίζει τόκους υπερημερίας επί των ποσών αυτών. Εάν η καθυστέρηση οφείλεται σε υπαιτιότητα της ΔΙΑΣ Α.Ε., το Ελληνικό Δημόσιο θα λαμβάνει ως αποζημίωση ποσό ίσο με τον τόκο υπερημερίας, καταλογιζόμενο από τη Γενική Διεύθυνση Οικονομικής Επιθεώρησης. Η ενημέρωση της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικής Επιθεώρησης για τέτοιες καθυστερήσεις θα γίνεται από τη Διεύθυνση Πολιτικής Εισπράξεων

 

 

ΠΟΛ.1117/27.5.2013

Όροι και διαδικασία είσπραξης – επιστροφής για την εφαρμογή του ηλεκτρονικού παράβολου

 

 

 
Περισσότερα Άρθρα...
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 3 από 9

e-themis

LawNet

LawNews by Lawnet.gr
Ειδήσεις απο το Lawnet.gr
Feed Logo
December
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
RocketTheme Joomla Templates